środa, 13 czerwca 2012

Na horyzoncie widać...NOWE WSPÓŁPRACĘ...

Jak już kiedyś wspominałam pierwszą moją nawiązaną współpracą była współpraca z firmą NUK...
Dostałam wtedy od firmy:
-kubek niekapek
-smoczek
-płyn do butelek
-wkładki laktacyjne
-różne poradniki
Na początku kiedy zdecydowałam się pisać blog próbowałam nawiązać współpracę z innymi firmami,ale mój blog był jeszcze za "młody" i każdy chyba "bał" się zaryzykować.
Ale Pan z firmy SKARB MATKI odpisał żebym spróbowała pod koniec maja bo próbki już się skończyły.Więc tak zrobiłam.Przemiły Pan Paweł powiedział mi a raczej napisał,że mogę wybrać sobie 3 produkty do testowania.Wybrałam 3 produkty i teraz czekam na dostawę:)
Kolejną firmą,która zaproponowała mi współpracę była firma MAM BABY:)
Pani Olga to profesjonalistka jakich mało,przemiła kobieta,z którą jest dobry kontakt...Akurat jeśli chodzi o MAM miałam do dyspozycji 100 zł i mogłam wybrać produkty...Dostałam odpowiedź od Pani Olgi,że zamówienie "poszło" do realizacji i powinnam w następnym tygodniu mieć już produkty w domku:)
Mam nadzieję,że i firma SKARB MATKI i MAM BABY będzie zadowolona ze współpracy:)

1 komentarz:

Dziękuję za komentarze i zapraszam ponownie :)