niedziela, 24 czerwca 2012

Anatomiczny smoczek uspokajający-NUK

Jak wcześniej wspominałam zaczęłam testować produkty marki NUK.
W paczuszce dostaliśmy wiele przydatnych rzeczy,wśród nich znalazł się ANATOMICZNY SMOCZEK USPOKAJAJĄCY z motywem Kubusia Puchatka i Tygryska(0-6 miesięcy)
Smoczek jest świetny,tyle,że mój synek nie za bardzo chciał go złapać bo był nauczony do smoczka innej firmy...Myślę,że dobrze byłoby aby firma zaczęła robić smoczki z innym kształtem tej gumowej części...Te bardziej okrągłe myślę,że byłyby lepsze dla dzieci,które chcę się przestawić na smoczek z innej firmy...
Smoczuś jest bardzo kolorowy i bardzo fajny,a motyw Kubusia i Tygryska bardzo pasuję do mojego Gabrysia:)Gabiś to wcielenie Tygryska....
Smoczek ponadto jest łatwy do umycia,wyparzenia i pasuję do niego każde zapięcie....
Mój synek rzadko potrafi trafić nim do buzi ale za to lubi trzymać go na paluszku i się nim bawić.

 Gabryś ze smoczusiem:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze i zapraszam ponownie :)