wtorek, 24 lipca 2012

Gryzako-grzechotka TWISTER od MAM BABY

Mowa właśnie o tym gryzaku,który jest również jednocześnie grzechotką...
Takie informacje producent zamieścił na opakowaniu:

Funkcjonalny design:
Twister to gryzak z elementami zabawki.Pomaga ukoić wrażliwe dziąsła i odwraca uwagę niemowląt od ząbkowania.Obrotowe kółeczka i grzechotka zwiększają atrakcyjność gryzaka.
Innowacja:
Do wykonania okrągłych uchwytów projektanci MAM zastosowali twarde i miękkie materiały w połączeniu ze zróżnicowanymi fakturami.Dlaczego?Ponieważ ząbkujące niemowlęta uwielbiają różnorodność!Część chłodząca zapewnia wyjątkową skuteczność przynoszącego ulgę chłodzenia.
Prosty w stosowaniu:
Dzięki swemu unikalnemu okrągłemu kształtowi gryzak jest dużo łatwiej chwycić i trzymać w rączce.
Potwierdzono naukowo:
Produkty MAM zostały opracowane we współpracy ze specjalistami z dziedziny psychologii rozwoju ,przedstawicielami ICMRS i innymi fachowcami.
www.icmrs.org

WSPOMAGA PRAWIDŁOWY ROZWÓJ NIEMOWLĘCIA:
  • Gama zróżnicowanych kolorów pobudza zmysł wzroku.
  • Obracanie okrągłych uchwytów i dotykanie delikatnych powierzchni ćwiczy koordynację ruchową i rozwija zmysł dotyku.
  • Dźwięk grzechotki stymuluje zmysł słuchu...
Produkt przeznaczony dla niemowląt od 6 miesięcy...


Jeśli chodzi o moje zdanie na temat gryzako-grzechotki to na pewno mogę ją polecić każdej mamie,która zastanawia się nad zakupem dla swojego dziecka...Z naszym Gabrysiem o tyle był problem,że inne grzechotki lub gryzaki musiały być cienkie bo nie mógł złapać grubszych w rączki a z tym gryzakiem nie miał problemu i od razu utrzymał go w rączce...Dodatkowo na pewno mogę dodać,że jest bardzo elastyczny i bezpieczny dla maluszków,które nawet 6 miesięcy jeszcze nie skończyły...A no i dźwięk grzechotki jest bardzo cichy i jako jeden z niewielu nie  straszy mojego synka...Ja podaję gryzak Gabrysiowi nie schłodzony mimo,że idą mu ząbki...A kolory są super i bardzo przyciągają uwagę małego.Natomiast nie rozumiem dlaczego producent do tych "oponem "gumowych nie nalał wody i woda jest tylko w jednym a wydaję mi się,że przydałaby się w pozostałych.No i te twardsze części są chyba za bardzo twarde...

A oto moje dziecię podczas zabawy gryzakiem:
 -liziu liziu musi być :p
 -"Mamo podnoszę ciężary "
 -"Zabawka jest the best mamo!"
 


-super zabawa na świeżym powietrzu















Zapraszam na stronę MAM i zachęcam do kupna produktów z tej firmy:
http://www.mambaby.com/ 

1 komentarz:

  1. Super synek. widzę, że przejął sie rolą testera. :)
    My też testujemy produkty od MAM.
    Zapraszam na mojego bloga, dziś kolejna współpraca.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze i zapraszam ponownie :)