poniedziałek, 2 lipca 2012

Delikatne mydełko w płynie-Skarb Matki



Nadeszła pora na " Delikatne mydełko w płynie dla niemowląt i dzieci " firmy Skarb Matki.



Na opakowaniu jest napisane tak:
"Delikatne mydełko do codziennego mycia całego ciała niemowląt i dzieci do stosowania już od ukończenia 1 miesiąca życia.Receptura oparta na bazie łagodnych substancji powierzchniowo-czynnych.
  • Zawiera naturalną oliwkę.
  • Lekko natłuszcza i nawilża.
  • Doskonale myje nie podrażniając delikatnej skóry dziecka.
  • Nie zawiera barwników.
  • Polecane dla dzieci i dorosłych ze skłonnością do alergii. "
Ja mogę dodać od siebie,że jest najlepszym mydełkiem jakie stosowałam do tej pory i na pewno jeśli się skończy zaopatrzę się w kolejną buteleczkę:)
Niewielka ilość mydełka naniesiona na ciało pięknie się pieni i cudownie pachnie.Zapach jest delikatny,cudowny i jest wyczuwalny nawet po 6 godzinach od kąpania.Mydełko jest bardzo delikatne i nie piecze maleństwo w oczka...Ja tego mydełka również używam jako szamponu do włosków.
Mój synek jest jeszcze za mały żeby je ocenić ale mój 4-letni siostrzeniec uwielbia je podkradać i twierdzi,że chcę takie mydełko na urodzinki...
Moim zdaniem to najlepsze mydełko pod słońcem i warto kupić to CUDO!!!
Zapraszam na stronę producenta w ofercie mają wiele fajnych produktów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze i zapraszam ponownie :)