poniedziałek, 15 października 2012

Podwójne urodziny ....


W piątek jak już wspominałam wybieraliśmy się do moich rodziców w trójkę bo Pan Tata miał 13.10 urodziny i tego samego dnia wyprawiane były 80 urodziny mojej babci :)
W sobotę szkołę sobie odpuściłam bo miałam na 13(!!! ludzka głupota nie zna granic!!!),na godzinkę 15 była impreza u babci.Kupiliśmy piękną różyczkę i dla B. kupiłam ładne perfumki. Misiek zadowolony i to najważniejsze.
Gabiś zaskoczył nas w sobotę bardzo pozytywnie,na urodzinach u babci było około 30 osób z czego Gabiś widział wcześniej może z 10 osób ale nie bał się i był ciągle uśmiechnięty. A mojego chrzestnego to już w szczególności cały czas zaczepiał go tym swoim "Eeeeeee". Cudo nasze kochane :)
A z nowych rzeczy to Gabryś zaczyna raczkować i gryźć tymi swoimi 2 zębolcami :)
Impreza urodzinowa babci Marysi .
Wczoraj pojechałam do szkoły a Bartek zajmował się małym moja mamuśka bardzo go chwaliła bo okazało się,że jest niesamowicie obrotny i świetnie dał sobie radę sam z synem.A w domu...symuluję brak zainteresowania i twierdzi,że nie potrafi się małym zająć.
A oto zdjątka z soboty :
Solenizantka z tortem.
Wujek Grzesiu z niuniem .

Ciocia Edzia z Gabisiem przed imprezą i Ja z Gabciem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze i zapraszam ponownie :)