sobota, 1 czerwca 2013

Woda MAMA I JA :)

Wspominałam,że dostaliśmy do testowania wodę MAMA I JA :)
:)    
Taki to oto zestawik otrzymaliśmy :
  • 6 x 1,5 litra 
  • 8 x 0,5 litra
  • myjka
  • naklejka z napisem "Maluch na pokładzie"
Z wodą miałam do czynienia już wcześniej,po narodzinach Gabrysia a w czasie karmienia.
Od czasu karmienia nauczyłam się właśnie pić wodę niegazowaną i stwierdziłam,że najlepiej gasi pragnienie.Woda MAMA I JA jak dla mnie jest najlepsza,w pełni spełniła moje oczekiwania no i cena nie wielka bo coś ponad 2 zł za 1,5 litra super wody.
Tym razem testowaliśmy wodę całą rodziną tzn. ja, Gabryś i dzieci moich sióstr :)
Dzieciaczkom bardzo podobały się małe butelki wody z dzióbkami i takimi ich właśnie uraczyłam do szkół i przedszkoli.Bo w końcu trzeba dbać o swoją rodzinę.
Woda jest godna polecenia i zapewne będę ją piła wraz z synem :)
Gabrysiowi najbardziej podobała się mała butelka i dzidzia na etykiecie,nie raz dostała słodkiego buziaka.Myjka jak na razie służy nam do zabaw i wykorzystujemy ją jako pacynkę,śmiechu mamy przy tym co nie miara.A naklejka bardzo się przydała ponieważ zakupiliśmy auto w którym naklejki nie było a uważam,że każdy kto jeździ z dzieckiem powinien takową mieć.
Jeszcze raz bardzo dziękujemy za wodę i dodatki i polecamy się na przyszłość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze i zapraszam ponownie :)