wtorek, 3 września 2013

Przemijanie....

Dzisiaj post na szybko i o przemijaniu....
Tak więc zacznę od tego,że 11 sierpnia Gabinkowa Mama skończyła 21 lat,kolejnym faktem jest to,że pracuję prawie 3 miesiące i sprawia mi to ogromną radość.26 sierpnia mój siostrzeniec skończył 5 lat.
Nasz synek 1 września skończył 19 miesięcy i wielkimi krokami zbliżamy się do 2 urodzin :)
Tak sobie patrze na te nasze dzieciaczki i nie mogę uwierzyć,że tak szybko rosną.Ba sama nawet nie mogę czasami uwierzyć,że jestem dorosłą kobietą i mam własną rodzinę . Najstarszy siostrzeniec Dorianek ma 11 lat(skończył w maju) i za niedługo zacznie przyprowadzać dziewczyny do domu a ja go pamiętam jako małego  czerwonego " pędraka ", Mirelcia ma 9 lat(skończyła w maju) pamiętam jak uczyła się chodzić,następna jest Mania ma 5 lat(urodzona w lipcu) pamiętam jej usypianie na siedząco,Fabiś ma 5 lat(skończone w sierpniu) pamiętam jak się nim zajmowałam i prowadzałam w wózku.Za szybko te nasze dzieci rosną.Nasz osobisty ukochany syn jest już taki duży,a ja pamiętam jak go pierwszy raz zobaczyłam,ba pamiętam nawet jego pierwsze ruchy.Wzięło mnie jakoś na wspominki. My z B. jesteśmy razem od 2 lat i 7 miesięcy. Jeszcze trochę i stuknie nam 3 lata :)
Od 27 do 29 sierpnia byłam na szkoleniu z Totolotka lub jak kto woli Totalizatora Sportowego.Zdałam egzamin i mam papierek na 3 lata od Ministra Finansów.Właśnie oczekuję na oryginał .
Gabi jeździł z moimi kochanymi rodzicami i ze mną do Koszalina,ja na szkolenie a Oni do prababci Gabrysia,cioci i nad morze do Mielna.

Z dziadkiem w "dechę " 

Plażowicz :)
A u mnie w pracy ruch....Czasami nie mam czasu zjeść...No i w środę sanepid,w poniedziałek otwarcie cukierni tzn.,że czeka mnie więcej godzin pracy i większa wypłata :)
Buziaki kochane i postaram się znaleźć czas na bloga.

1 komentarz:

  1. Oj widzę, że wiele ważnych rzeczy dzieje się u Ciebie:) i dobrze! Życzę powodzenia we wszystkim. A jakbyś zapragnęła dla relaksu zestaw do wspólnego gotowania z dzieckiem to zapraszam tutaj: http://mamanakaruzeli.blogspot.com/2013/09/rozdanie-do-wygrania-zestaw-kulinarny.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze i zapraszam ponownie :)