środa, 25 września 2013

Antybakteryjna pianka do rąk-OsmozaCare

Już jakiś czałs temu wspominałam,że dostaliśmy od firmy OsmozaCare produkty do testowania, m.in. była tam cudowna antybakteryjna musująca pianka do rąk. Ambasadorką tej marki jest Paulina Holtz.Ogólnie uważam,że super sprawdza się w swojej roli i miło popatrzeć na osmozowego facebooka i piękne zdjęcia Pauliny :)
Antybakteryjna musująca pianka do rąk 
Opakowanie moim zdaniem jest świetne,zero przepychu,kolorowych nalepek tylko same potrzebne informacje. Dozownik fajny i nawet moje dziecko nie może go rozpracować.Świetnie sprawdza się na wyjazdach,spacerach lub w domku.Najważniejsza dla mnie informacja jaka jest zawarta na opakowaniu to taka,że usuwa do 99.9% bakterii.
Pierwsze użycie nie bardzo się powiodło bo Gabryś bał się musującej pianki ale z każdym dniem było lepiej.Starałam się używać jej przynajmniej raz dziennie żeby dziecię się przyzwyczaiło.Sprawdzaliśmy piankę po zabawie w piaskownicy gdzie wody nie było a dziecię domagało się czegoś do jedzenia w rączkę.Pianka bardzo Gabrysiowi się podoba teraz jak ma brudne rączki lub ma ochotę je "umyć" przynosi piankę i mi podaję a ile ma radochy z musowania :) Kolejnym plusem pianki jest jej zapach.Czasami ja sama jej używam kiedy na szybko muszę się "zdezynfekować" .
Zapraszam na stronę  Osmoza i naFacebook
W pełni mogę polecić ten produkt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze i zapraszam ponownie :)