wtorek, 15 stycznia 2013

Misz masz...

Dziękuję Wam kochane za pomysły na przyjęcie urodzinowe :)
Na pewno coś z tego wybiorę :)
Czapeczki mamy już kupione czyli krok w przód :)
Cieszę się bo w weekend(19/20 stycznia) mam ostatnie 3 egzaminy,a później zjazd dopiero 23/24 lutego i nauka do 13 kwietnia i koniec :)
Ten miesiąc jest wyjątkowy :
  • 19 stycznia wypada nasza 2 rocznica
  • no i oczywiście przygotowywanie się do urodzin Gabrysiątka
  • mój ukochany pamięta,że czasami każda kobieta lubi coś dostać,kupił mi książkę "50 twarzy Grey'a" i drugą część "Ciemniejsza strona Grey'a"
  • po za tym nie pokłóciliśmy się w tym miesiącu :)
Po za tym przygotowujemy się do pierwszego Dnia Babci i Dziadka.Dziadkowie dostaną ramkę ze zdjęciem i czekoladki :)
Chciałam się również pochwalić moją uzdolnioną siostrą.Jajka są do kupienia także serdecznie zapraszam do kontaktu ze mną i kupna.
Do koguta będzie jeszcze kura i kurczaki.

Kogucik tyłem :)
Cekinkowe jajo :)
  Zapraszam serdecznie do siostry na blog : TUTAJ


 Chciałam Wam pokazać moje zdjęcie z dzieciństwa.Jak myślicie Gabiś jest podobny do mnie?

Po lewej Gabiś,po prawej ja :)






P.S. Zaczynam myśleć nad jakimś rozdaniem,pojawią się rzeczy dla mamy,dzidzi i może coś z akcentem wielkanocnym?

2 komentarze:

Dziękuję za komentarze i zapraszam ponownie :)